challiis

Direktlänk till inlägg 5 mars 2014

Tiden springer iväg..

Av Charlott Fjellström - 5 mars 2014 22:47

Nu var det länge sen jag skrev något här, såg att sist jag skrev var de väldigt tungt. Det är de väll än ibland men...


Allt börjar bli lättare men de finns alltid att göra. De är fullfart och ingen vila, nu har vi bott i vårat underbar hus i ca 4 månader. De är heeelt underbart och "stor" tjompan trivs som fisken i vattnet. Företaget rullar på bara fint nu har vi haft det i 2år :)


Tänk att hon snart ät 2,5år hon är heelt underbar mellan sina 2års utbrott ;)

    


Och inte nog med det så är det heeeelt sjukt att våra små små bebisar blir 1år nästa helg, jag hinner inte med!!!

Nyss var dom så här små

 

Och nu är dom så här stora

   Emilia   Emanuel


Sen har jag ju min bedårande karl som blir 30år efter sommaren, börjar komma till åren ;) ( gillar att retas med han )


Allt detta är de mest fantastiska som finns även om de tar Otroligt mycket tid så man hinner inte allt för mycket annat ;) Men de är de heelt klart värt det :)

De tråkiga är då att vom varit sjuka så mycket, sist när emilia var förkyld var jag på vårdcentralen och han sa jag hör hon har lite jobbigt att andas men hon har inte lunginflammation sen fick jag utskrivet hostmedicin. På kvällen tyckte jag hon andades dåligt igen åkte in till akuten där de konstaterades att hon hade ett virus som satt sig i luftvägarna. Barn under 1år ska inte ha mer än 50 andetag/min emilia hade 72andetag/min :/ så vi fick airomir och de blev bättre plus pencellin för öroninflammation :/


Men de som stör mig mest de är detta med vikten, jag kämpar konstant. Nu för 4dagar sedan skaffade jag en app Lifesum som jag kört stenhårt med ( Man håller koll på kalorierna under en dag ) Och har sedan söndag tappat 2kg, bara 8kg kvar, men de är inte bara problemet jag känner mig aldrig fin överhuvvutaget :/ Men de kanske kommer när man börjar ha mer tid att bry sig om sig själv, jag hoppas det iallafall.


Imorgon åker Alicia till Malå med moffe och netta för att åka slalom så får vi hämta hem stumpan på lördag, de tycker hon är super kul :)


Ne slut på skitsnacket ha de bra allihopa!!


Love And Peace

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlott Fjellström - 20 juni 2013 12:00

Inte trodde jag att jag skulle ha 3barn som alla är under 2år + ett eget företag när jag var 23år.   Jag tänker inte måla upp en bild som är perfekt, för det är den inte. Jag är super glad och lycklig över mina barn och jag älskar dom mer än allt...

Av Charlott Fjellström - 27 januari 2013 21:22

Ursäkta att jag är sämst på att uppdatera, men jag har ingen ork och tiden bara springer..   För mig är de mest sängläge som gäller så inte bebisarna ska komma alldelens för tidigt, men ändå så vill man ju leka lite med dottern och ha tid för äls...

Av Charlott Fjellström - 16 januari 2013 10:12

Sammandragningar, värk i ryggen som heter duga. Kan knappt ta mig upp, är jobbigt och gör ont att dra lillan i pulkan till dagis. Och inte nog med de så håller hon nog på att få en tand så de är gnäll gnäll gnäll även nattetid vaknar hon ex antal gån...

Av Charlott Fjellström - 14 januari 2013 10:05

Vi har egentligen inte hunnit med allt för mycket då jag inte orkar så mycket, men tvillingsyrran har varit här en del och myst på :) Idag är hennes första dag på sitt nya jobb i Umeå och jag önskar henne all lycka. Känns så skönt att ha henne närmar...

Av Charlott Fjellström - 13 januari 2013 20:26

Är skit dålig just nu på att uppdatera, men imorgon har jag faktiskt lite ensamtid så då ska jag passa på att skriva hur livet är och har varit senaste tiden ;) Lägger också ut nå bilder då!   Puss på er <3 ...

Presentation


Jag och dotter Alicia

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards