challiis

Direktlänk till inlägg 21 november 2012

Graviditeten tar ut sin rätt.

Av Charlott Fjellström - 21 november 2012 17:30

Idag har de varit jobb, en väldigt trevlig dag måste jag säga. Men dock börjar graviditeten kännas har så värk i benen så jag vet inte. Men de är bara bita ihop lite mer ;)


De känns helt konstigt att sitta här och skriva den här tiden, när vi kom hem så berättade min mamma som tagit hand om Alicia idag att hon inte sovit ALLS idag så vi tänkte "jaha, hur ska detta bli"! Och jo vi åt middag vid halv 5 och sen slog vi på knatte,fnatte och tjatte på tv, men då slog lillan igen ögonen klockan 5 :O och de gick inte få henne att vara vaken, så nu får vi se hur denna natten blir ;/


Här kommer iallafall en bild på "stortjejen" våran:

    


Imorse kände jag verkligen bebisarna bus på där inne, förstår inte alls hur dom ska rymmas i FLERA veckor till ;P


Saknar och Älskar er mina finaste <3


Kramar !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlott Fjellström - 5 mars 2014 22:47

Nu var det länge sen jag skrev något här, såg att sist jag skrev var de väldigt tungt. Det är de väll än ibland men...   Allt börjar bli lättare men de finns alltid att göra. De är fullfart och ingen vila, nu har vi bott i vårat underbar hus i ca...

Av Charlott Fjellström - 20 juni 2013 12:00

Inte trodde jag att jag skulle ha 3barn som alla är under 2år + ett eget företag när jag var 23år.   Jag tänker inte måla upp en bild som är perfekt, för det är den inte. Jag är super glad och lycklig över mina barn och jag älskar dom mer än allt...

Av Charlott Fjellström - 27 januari 2013 21:22

Ursäkta att jag är sämst på att uppdatera, men jag har ingen ork och tiden bara springer..   För mig är de mest sängläge som gäller så inte bebisarna ska komma alldelens för tidigt, men ändå så vill man ju leka lite med dottern och ha tid för äls...

Av Charlott Fjellström - 16 januari 2013 10:12

Sammandragningar, värk i ryggen som heter duga. Kan knappt ta mig upp, är jobbigt och gör ont att dra lillan i pulkan till dagis. Och inte nog med de så håller hon nog på att få en tand så de är gnäll gnäll gnäll även nattetid vaknar hon ex antal gån...

Av Charlott Fjellström - 14 januari 2013 10:05

Vi har egentligen inte hunnit med allt för mycket då jag inte orkar så mycket, men tvillingsyrran har varit här en del och myst på :) Idag är hennes första dag på sitt nya jobb i Umeå och jag önskar henne all lycka. Känns så skönt att ha henne närmar...

Presentation


Jag och dotter Alicia

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards