challiis

Alla inlägg under december 2012

Av Charlott Fjellström - 1 december 2012 21:19

Jag har helt enkelt inte haft ork att skriva här i veckan, de har inte hänt allt för mycket. Alicia har varit på dagis som vanligt, hon älskar det. Sen har vi hälsat på hennes farfar och kerstin alltid lika trevligt :)


Och nu håller hela familjen på att bli förkyld, och inte nog med de värken blir inte bättre och Alicia sover inte bättre inatt tyckte hon vi skulle stiga upp halv 3, men de var gråt och gnäll och helt plötsligt skulle hon busa osv. Men nu kan hon GÅ! Så himla lycklig man blir när man ser det.


Jag tycker de är otroligt hur vissa småbarns föräldrar har så mycket tid för sig själv och har så mycket tid att gå ut och festa och dylikt vi har oftast bara barnvakt för att kunna jobba. Jag gillar inte att lämna bort henne i onödan och inte vara ifrån henne heller, men de kanske bara är jag ;P Nog är de trevligt nån gång att gå ut men nu är jag ju gravid igen så de behövs inte. Idag har faktiskt min mamma erbjudit sig själv att ta Alicia för att vi ska få sova en hel natt och då tog vi chansen, vi var på bio och såg sista twilight filmen, och nu ska vi bara mysa och så, men visst fasn är de tomt att vara hemma utan våran underbara tös!!!


Har faktiskt börjat längta tills vi är HELA våran familj men just nu njuter jag av all tid med min dotter!!


Ne nu ska jag inte dum babbla nå mer, skriver nog till veckan är ledig måndag och ska jobba halvdag tisdag sen är de läkaren torsdag för att antagligen bli heltidssjukskriven eller 75% och sen fredag är de barnmorskan få se vad hon har att säga. Är i vecka 24 och har ännu bara gått upp +2,5kg med mina tvillingar :)


Kram på er alla <3 <3

Presentation


Jag och dotter Alicia

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards