challiis

Alla inlägg under november 2012

Av Charlott Fjellström - 29 november 2012 09:56

Jag tänkte bara snabb skriva en rad så ni inte tror jag glömt, men just nu sitter jag på kontoret och fakturerar och lite annat roligt.


Men jag tänkte lägga in nå bilder och skriva om veckan som gått senare idag när de finns mer tid och jag är hemma på min egna dator :)


Ha en bra dag allihopa kramar !!

Av Charlott Fjellström - 25 november 2012 21:27

Igår var vi bort bjudna på middag hos min mans Mamma och sambo, blev en otroligt trevlig kväll med god mat och mycket surr om allt och inget :)!


Vi var och tittade på en begagnad tvillingvagn igår och den var jätte fin så den blir det, och gulliga som dom är skulle dom tvätta upp den först, så nu är de väll bilbarnstol kvar att skaffa och sen fixa iordning garderoben så kan jag varva ner ;)


Idag fick vi faktiskt sovmorgon lillgumman sov till 9 var hur skönt som helst :)

Efter en lugn förmiddag så for vi iväg för att fixa skrivbordet till min pappa, de gick bra men jag känner att jag kanske inte ska bära såå mycket.

Vi hade ju egentligen babysim idag men de fick vara då Alicia sovit dåligt och jag sover inte bra just nu med all värk i kroppen, och magen känns som en ballong.


Men ikväll fick vi mys främmande, tack för en underbart trevlig kväll stumpan!! Hoppas vi hinner ses nå mer innan du åker igen!! <3 Puss på dig!


Jessie om du läser detta, så tänkte jag ringa dig imorgon kväll så håll koll ;) Puss hjärtat <3


Här kommer lite bilder från dagen på mitt lillhjärta, min underbara man och Nina gumman :

     


KRAMAR !! <3


Av Charlott Fjellström - 22 november 2012 20:45

Idag har de varit jobb som vanligt och Alicia har varit hos sin farfar, efter jobbet åkte vi dit och fick lite fika. Så blev de lite surr men sen fick vi skynda oss för jag skulle träffa fina Nina Nazem i stan 20 över 2.

Så jag skjutsade hem mina kära och sen skynda jag mig till stan.


Vi hade de väldigt trevligt surrade och fikade på Waynes bara synd att jag var tvungen fara annars hade vi nog kunna surra en braaa stund till :) <3


Sen ikväll har jag haft mina systrar Malinda och Malou en lillstund, alltid trevligt.


När dom åkt iväg fick lillhjärtat bada och sen blev det lite barn tv innan sängen, hon är så sööt när hon ser på tv!

 


När hon gått isäng ringde jag mitt storahjärta nere i Linköping, saknaden efter dig är enorm!!!! jag önskar du var hos mig men snaaart så kommer du hem! <3 <3


Nu blir de att de ta lugnt och sen gå och nanna kudden ha de bra!

Kramaar!


Av Charlott Fjellström - 21 november 2012 17:30

Idag har de varit jobb, en väldigt trevlig dag måste jag säga. Men dock börjar graviditeten kännas har så värk i benen så jag vet inte. Men de är bara bita ihop lite mer ;)


De känns helt konstigt att sitta här och skriva den här tiden, när vi kom hem så berättade min mamma som tagit hand om Alicia idag att hon inte sovit ALLS idag så vi tänkte "jaha, hur ska detta bli"! Och jo vi åt middag vid halv 5 och sen slog vi på knatte,fnatte och tjatte på tv, men då slog lillan igen ögonen klockan 5 :O och de gick inte få henne att vara vaken, så nu får vi se hur denna natten blir ;/


Här kommer iallafall en bild på "stortjejen" våran:

    


Imorse kände jag verkligen bebisarna bus på där inne, förstår inte alls hur dom ska rymmas i FLERA veckor till ;P


Saknar och Älskar er mina finaste <3


Kramar !!

Av Charlott Fjellström - 20 november 2012 21:17

Igår var en tung dag. Har så fruktansvärt ont på kvällarna speciellt :/Få se om de blir 75% sjukskrivning snart, tur man har en underbar unge här hemma :)Jag kom och tänka på den 4december har vi varit tillsammans i 2,5 år och vi har snart tre barn har förlovat oss och gift oss och jag har aldrig varit lyckligare ;)Imorgon kommer nån bild och bättre uppdatering! Kramar

Av Charlott Fjellström - 18 november 2012 20:07

Alicias vattkoppor går åt rätt håll och de är ju bra, och idag har vi bara myst och gjort iprencip ingenting. Både skönt och för mig liite stressande haha ;) Men då fick de bli Pizza till middag de tråkiga är ju bara att jag knappt orkar något längre utan att få ont i magen :( Men bara gilla läget!


Och nu börjar jag längta till jul, till helgen ska jag försöka rota fram lite grejer om de går att hitta i förrådet :P Men sen i veckan har vi ganska fullt upp som vanligt då med mig som ska hinna allt innan jag inte orkar mer smart eller inte ?! Det är frågan.


Men här får ni en bild iallafall på världens sötaste som APA ;) Den fick hon när hon fyllde år av finaste Alexandra och Per! Jag saknar verkligen er!!! <3

 


Alla ni som läser de gör inget att kommentera eller ställa frågor om de är något ni undrar :) Kram på er!

Av Charlott Fjellström - 17 november 2012 20:39

Idag har vi varit till min far och dammsugat ur våran bil, och sen har vi varit en sväng till stan för att kolla på tvillingvagnar men vi får se kanske blir en begagnad min bror är så gullig och har fixat så vi ska och kolla på en.

Sen funderar vi så klart på att sälja våran emmaljunga de ger ju som inget för oss att ha kvar den :/


Sen har vi storstädat rengjort avloppen, dammsuga, torkagolv och dylikt riktigt skönt att ha de fint runt om sig ( Jag ÄLSKAR det ). Här kommer bilder på våran "nya" lägenhet. vi bytte ju faktiskt i Juni :P

                  Vi har ju även ett rum till men de är under renovering ;)


Och här får ni en bild på min mage v.22 idag :

 


Ha de bra! KRAMAR !!! <3



Av Charlott Fjellström - 16 november 2012 20:22

Ja idag har man jobbat som vanligt, och hunnit med en massa ärenden bland annat försäkringskassan och då säger jag bara oj oj oj, jag blir inte klok! Sen har jag varit upp på BVC och kollat lite och jag som tänkte nu blir de inte så mycket besök så har man helt plötsligt minst 3 besök i december och sen ett 2 januari. Men de är väll bra att dom håller koll så allt går så bra som möjligt :)


Igår var jag och träffade min ekonom och fick förklarat för mig hur man läser balans rapporten. Det var trevligt och lärorikt :)


I helgen blir de att försöka få lite uppstädat här hemma och städa bilen och kanske börja fixa våran och barnens walk-in closet. Ska även bli ett skötbord där inne så de gamla ska bort. Mycket att göra innan tvillingarna får för sig att titta fram ;)


Idag fick jag boken jag beställt om tvillingar, den känns väldigt användbar. Det är skönt att kunna läsa lite om vad som kan hända och dylikt :) Jag ska försöka ta kort imorgon på magen så jag kan lägga upp, går in i vecka 22 imorgon.


  mitt underbara hjärta <3


Måste också få skryta om min man som hade städat nästan hela lägenheten och tagit fram och förberett middagen kärlek i mängder <3


Sen får ni en bild på min senaste tatuering.

 


Så nu har jag skrivit massa onödigt ha en bra kväll kramar!

Presentation


Jag och dotter Alicia

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards