challiis

Alla inlägg under juni 2013

Av Charlott Fjellström - 20 juni 2013 12:00

Inte trodde jag att jag skulle ha 3barn som alla är under 2år + ett eget företag när jag var 23år.


Jag tänker inte måla upp en bild som är perfekt, för det är den inte. Jag är super glad och lycklig över mina barn och jag älskar dom mer än allt, och jag har en karl som är super duktig och vi kompletterar varandra väldigt bra.

MEN, barnen tar verkligen all tid och är de inte dom så är de företaget. Nu tänker ni men lämna företaget till nån annan ett tag, tyvärr de är inte så lätt att bara släppa taget och låtsas som inget och sen bara komma tillbaka. De är ju mitt! Vårat levebröd vi talar om, vi är ju beroende av att de rullar på bra och sådär.

Sen att ha 3 barn med olika behov hela tiden, de är så sjukt roligt men samtidigt också vääldigt utmattande. Vissa dagar och stunder vet man inte vem som fick en ny blöja sist eller hur länge de var sen dom åt, utan att skriva upp allting.

Visst jag saknar att vara med kompisar och hitta på saker, men de finns varken tid eller ork. Och för de så betyder de inte att jag inte bryr mig!

På senaste tiden har jag nästan gått in i väggen, när man är ensam med alla tre barnen så känner man sig som världens sämsta mamma för man räcker inte till, man önskar man kunde klona sig själv och köpa lite mer tid men de är ju dock inte möjligt.

Jag har INTE valt att få tvillingar, även om jag är så sjukt stolt och lycklig mamma åt mina tre gulletroll så måste folk förstå att man är inte mer än människa!!


Jag vill passa på att tacka min mamma, pappa och Jeanette för att ni ställer upp och ringer och säger att ni vill ha nån av barnen och lagar/bjuder oss på mat nån gång i veckan. Utan er hade de varit ännu tyngre. Jag älskar er!! <3


Jag älskar dig Niklas Fjellström tillsammans klarar vi allt, vi vet att de kommer ljusna och nu får vi ju kanske vårat drömhus ;) Där vi kan se våra tre små fantastiska underbara barn springa och leka på gräsmattan.


JAG ÄLSKAR ER ALLIHOPA <3

Tack för att ni stöttar mig just nu när de är h*vete tungt.


Love, Peace and Understanding <3

Presentation


Jag och dotter Alicia

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards